Strona główna

Strona główna

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jak szybko realizowane są zamówienia – plakaty?

Projekt do akceptacji wysyłamy w przeciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia (często jest to tego samego dnia). Plakaty są drukowane i przygotowywane do wysyłki po akceptacji projektu oraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Po opuszczeniu magazynu, dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.

Jeśli wybrałeś wersję elektroniczną plakatu do samodzielnego wydruku, gotowy plik zostanie wysłany na email niezwłocznie po akceptacji projektu oraz zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Zamówienia z opcją odbioru osobistego – czas realizacji jak wyżej. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail.

Czy muszę najpierw zapłacić, aby zobaczyć projekt?

Nie, projekt możemy do Ciebie przesłać jeszcze przed dokonaniem wpłaty. Jendak jeśli zależy Ci na czasie realizacji zamówienia, sugerujemy, aby płatność dokonać jak najszybciej.

Mam problem z płatnością przez Przelewy24, czy mogę dokonać zwykłego przelewu?

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane, niemniej będziemy wdzięczni jeśli z nami się skontaktujesz w momencie problemu z dokonaniem płatności:

Odbiorca: Memorabli Dorota Jaworska
Adres odbiorcy: ul. Twórcza 73K
03-289 Warszawa
Numer rachunku: 12 1050 1025 1000 0097 3320 3070
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł przelewu: W tytule przelewu należy wpisać tylko numer zamówienia, który pokazuje się po złożeniu zamówienia oraz w e-mail potwierdzającym.
Nazwa i adres banku odbiorcy:ING Bank Śląski S.A. ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
kod BIC/SWIFT:INGBPLPW

Memorabli Dorota Jaworska jest właścicielem sklepu internetowego Memorabli.

Na jakie dane dokonać wpłaty za zamówienie?

Odbiorca:Memorabli Dorota Jaworska
Adres odbiorcy: ul. Twórcza 73K
03-289 Warszawa
Numer rachunku: 12 1050 1025 1000 0097 3320 3070
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł przelewu: W tytule przelewu należy wpisać tylko numer zamówienia, który pokazuje się po złożeniu zamówienia oraz w e-mail potwierdzającym.
Nazwa i adres banku odbiorcy:ING Bank Śląski S.A. ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
kod BIC/SWIFT mBanku:INGBPLPW

Memorabli Dorota Jaworska jest właścicielem sklepu internetowego Memorabli.

Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, czy zamówienie będzie realizowane?

Brak potwierdzenia najczęściej spowodowany jest błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.
Zamówienie będzie realizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto – Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę domówić produkt do złożonego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie ma samodzielnej możliwości zmiany jego zawartości. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. Podczas składania zamówienia zaznacz odpowiednie pole, jeśli tego nie zrobisz do paczki zostanie dołączony paragon.
Zamówienia w wersji elektronicznej potwierdzane są wyłącznie fakturą VAT wysyłaną na adres e-mail Klienta w pliku PDF. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie faktur w wersji elektronicznej.

Jak sprawdzić obecny status zamówienia?

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia

Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?

Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie, mailowo oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce KONTAKT. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce Kontakt.

W jaki sposób mogę dostarczyć zdjęcie potrzebne do przygotowania plakatu?

Dla większości produków zdjęcia należy wgrać (zapisać dostosowanie produktu) przed dodaniem do koszyka. Jenak dla projektów, w których wymagana jest większa liczba zdjęć / nie ma możlwiości dodania zdjęć przed dodaniem produktu do koszyka prosimy o przesłanie ich na adres zamowienia@memorabli.pl

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymany produkt jest wadliwy. Jak mogę zgłosić reklamację?

Szczegółowy sposób postępowania w takiej sytuacji został opisany tu: zwroty i reklamacje